Poštovné při platbě předem 90,-Kč
Poštovné při dobírce 149,-Kč
Nad 40 kusů nebo 4 kg a na vybrané balíčky ZDARMA!
Na Slovensko zdarma nezasíláme!

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 339,00 Kč (14,13 €)
Naše cena 6 990,00 Kč (291,27 €)
Naše cena 210,00 Kč (8,75 €)

INFORMACE

arr3PROSÍME O POZORNOST!Vážení zákazníci, poslední dobou jsme zaznamenali zvýšenou aktivitu podvodníků, kteří tvrdí, že... arr3Proč nakoupit právě u nás?Proč nakoupit právě u nás? Z těchto důvodů: 1) Na Vaše dotazy odpovídáme téměř ihned a to 24 hodin... arr3Každému registrovanému zákazníkovi dáváme slevu 5% na celý nákup!Ještě více výhod pro Vás! Každému zaregistrovanému zákazníkovi je automaticky odečtena sleva 5% na... arr3Dárky pro členy klubuJste našim zákazníkem? Plánujete u nás nakoupit? Zaregistrujte se a staňte se členem našeho...

VÁMI OBLÍBENÉ

Naše cena 679,00 Kč (28,29 €)
Naše cena 30 420,00 Kč (1 267,60 €)
Naše cena 30 900,00 Kč (1 287,60 €)

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 


Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě KinderBazar.cz, jehož provozovatelem je KinderBazar.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti jeho zákazníků (kupující) a prodávajícího (KinderBazar.cz).


Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu KinderBazar.cz jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouvou se rozumí tyto obchodní podmínky a vydaná faktura nebo paragon, jež zákazník obdrží společně se zbožím. Kupní smlouva vstupuje v platnost okamžikem odeslání objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: u zboží došlo k neočekávatelnému nárůstu ceny, zboží se již nevyrábí, zboží se vyprodalo a nelze ho doobjednat, cena zboží byla chybně uvedena. Prodávající je povinen o tomto kupujícího informovat - mailem nebo telefonicky. Pokud kupující již toto zboží zaplatil, bude mu odpovídající částka vrácena zpět na účet a k uzavření smlouvy nedojde. Zakupuje-li zákazník zboží kde si lze navolit pohlaví, velikost nebo roční období musí své požadavky napsat do kolonky "Poznámka" v objednávkovém formuláři. V opačném případě mu bude zaslána jedna z nabízených možností.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je správné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Veškeré údaje musí být pravdivé. Zákazník je povinen si objednané a uhrazené zboží (v případě platby předem) převzít od přepravní společnosti. Pokud tak neučiní, bude mu naúčtována pokuta ve výši 1.000,-Kč.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny a jeho převzetím.
Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu KinderBazar.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech dle platného nařízení GDPR.


Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné

Není-li v popise objednaného výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno do 2-14 pracovních dnů.

U neutrálního kojeneckého oblečení a oblečení licenčního se doba expedice může protáhnout až na 6-8 týdnů.

U velikosti 44-50, 6-12, 12-24 měsíců, 4-15 let a 2-5 let se doba expedice prodloužuje k běžné době až na 8 týdnů.

U kvality 1. jakost a u oblečení pro dospělé se může doba odeslání prodloužit na 6-8 týdnů.

Kojenecké lisy jsou naskladněny vždy jednou měsíčně a v omezeném množství, proto je doba expedice těchto balíků 2 dny až 6 týdnů. Pro tyto balíky platí "kdo dřív přijde, ten má dřív balík" :)

Po obdržení objednávky při placení na dobírku, resp. po připsání platby na účet KinderBazar.cz v případě platby bankovním převodem. U platby předem je zboží expedováno přednostně, před dobírkovými balíky.

Zákazníkům se za tyto delší doby expedice omlouváme, bohužel náš dodavatel není schopen zasílat více než 2 kamiony týdně, zásobuje celou Evropu, proto některé velikosti a neutrálek, jenž jsou v danou chvíli žádané více, než je obvyklé, mají delší dobu dodání. Děkujeme za pochopení.

Platební podmínky a popis jednotlivých druhů plateb je specifikován v odstavci Způsob platby a dopravy a závisí na hmotnosti objednaného zboží. Internetový obchod KinderBazar.cz si vyhrazuje právo pozměnit způsob, nikoli však cenu, dopravy dojde-li k neočekávaným okolnostem.

Internetový obchod KinderBazar.cz si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník neprodleně informován e-mailem.

Internetový obchod KinderBazar.cz si vyhrazuje právo pozměnit dárek zdarma k objednávkám, v případě, že uvedený dárek není v danou chvíli skladem, nebo je vyprodán. Internetový obchod KinderBazar.cz garantuje dárek ke každé objednávce, kde je dárek přislíben.

V případě nevyzvednuté dobírky, odmítnutí balíku a podobně, si obchod KinderBazar.cz vyhrazuje právo po zákazníkovi vymáhat uhrazené poštovné přepravní společnosti v plné výši.

V době Vánočních svátků, od 20.12 do 3.1 je na skladě dovolená. Zásilky se tedy odesílají od 1. pracovního dne po tomto datu. Operátoři pracují nepřetržitě, na Vaše dotazy tedy bude vždy odpovězeno.

V době letních prázdnin a dovolených, tedy od 1. června do 31. srpna, mohou být expediční lhůty prodlouženy, a to zhruba o 1-2 týdny. Snažíme se vždy expedovat Vaše zásilky včas, 90% zásilek odchází v běžné době. Děkujeme za pochopení.

 

Reklamace

Na reklamaci má nárok každý zákazník. Pokud bude mít kupující jakékoli pochybnosti, může zboží zdarma reklamovat. V případě nespokojenosti je pochopitelně také možné zboží vyměnit. Zákazník má právo zboží do 14 dnů vrátit v souladu s Občanským zákoníkem § 1829. Náklady spojené se zasláním zásilky hradí kupující.

Balíky označené jako "K dalšímu prodeji" jsou určeny, pro obchodníky a podnikatele, za účelem dalšího prodeje.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu KinderBazar.cz a právním řádem platným v ČR.

Firemní sklad se nachází na adrese:

KinderBazar.cz
Nebanice 40
35002 Cheb

Prosíme zákazníky, aby v případě reklamace volili raději kurýrní společnost, nejlépe DPD. Česká pošta zásilky pro naše firmy automaticky ukládá na pobočkách České pošty, bez pokusu o doručení. V případě zaslání poštou nám prosím sdělte číslo balíku, abychom následně balík mohli vyzvednout. Děkujeme za pochopení. Vyhrazujeme si právo uložený balík přeposlat na jiný sklad nebo prodloužit úložní dobu tak, aby pro nás bylo možné zásilku vyzvednout. Nestíháme zasílat auta na poštu ihned. Proto Vás žádáme o zaslání společnosti DPD. Z tohoto důvodu Českou poštou zásilky nezasílejte v prosinci, nemůžeme Vám zaručit, že zásilku stihneme do 20.12 (před plánovanou dovolenou) vyzvednout. Děkujeme. Upozorňujeme, že pokud nestihneme zásilku vyzvednout nebo prodloužit, může se Vám vrátit. Pokud se tak stane, zašlete ji obratem společností DPD. Pošta v Nebanicích nemá vždy otevřeno tak, jak má, tedy v pondělí, ve středu a v pátek mezi 9:00 ranní a 12:00 polední. Velmi často se stane, že na dveře napíšou "Z technických důvodů zavřeno". Toto nemůžeme předvídat, a pokud na poštu auto vyšleme a není otevřeno, můžeme tam poslat jiného řidiče nejdříve za 10 dní. Proto opravdu volte raději společnost DPD. Děkujeme.

Žádáme tedy zákazníky, aby pečlivě četli popis nabídky, výpis jakostí, ročního období a vad oblečení. Vždy je každá vada uvedena. Lisované oblečení je nejlevnější, kus oblečení vychází v průměru od 9,-Kč. Lisy jsou vždy mixem jakostí a to jak jakosti 1. tak i 2. a 3. Lis s označení LUX je obohacen o kvalitu cream, která se běžně nelisuje.

Lisované oblečení nabízíme i v menších baleních (5, 10, 15, 20, 30 kg), toto oblečení pochází z lisovaného originálu (40-50 kg).

Jsme internetový obchod, nikoli kamenný obchod proto je u nás sklad pro zákazníky nepřístupný a osobní odběr není možný. Dále tato adresa slouží i pro vrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu nebo reklamace.

" Reklamační řád" internetového obchodu KinderBazar.cz je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Prosíme zákazníky kupující kilogramy, aby se neřídili počtem kusů, uvedeným v popisu. Cena je za kilogram, nikoli za kus. Počet kusů na kilogram se může měnit, proto je uvedený počet pod cirkou a pochází vždy z jednoho balíku. Každý balík je jiný a v jiném poměru.

Složení každého balení je jiné. Neexistují dva stejné kilogramy nebo dva stejné pytle. Poměr oblečení je vždy jiný. V žádném balení nemáme pouze bundy a vesty. Vždy se jedná o mix.


Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. 
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v internetového obchodu KinderBazar.cz. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán. 
Zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od obdržení objednávky v souladu s Občanským zákoníkem § 1829. Zákazník může vrátit výrobek pouze v souladu se zněním zákona a pouze nepoškozen s dokumentací a nesmí jevit známky použití.

Zákon dává výsadní právo odstoupit od kupní smlouvy spotřebitelům. Spotřebitelem je myšleno osoba, který výrobek (zboží) kupuje pro svou potřebu nebo své domácnosti. Zásilky určené k dalšímu prodeji a to veškeré originální balení lisovaného textilu a žoků o váze 40, 50, 100 a 150 kg a balení hraček nejsou naším zbožím a jde poze o zprostředkování prodeje našeho smluvního partnera. Odstoupení od smlouvy je nutno uplatňovat přímo u dodavatele, nikoliv u zprostředkovatele.

Originály lisů a žoků má spotřebitel právo reklamovat u zprostředkovatele.

Zákazníky upozorňujeme, že veškeré fotografie jsou ilustrativní.

 

Reklamační řád

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí.

V případě, že dodaný výrobek není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo požadovat buď výměnu věci nebo opravu. Není-li takový postup možný, může požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit podle občanského zákoníku § 1829 (je třeba odeslat se zbožím formulář s odstoupením, naleznete jej níže). To neplatí, pokud kupující o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo ho sám způsobil. V případě odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s přepravou zboží hradí kupující. V případě reklamace tyto náklady budou proplaceny na Vámi zvolený bankovní účet.

Vada odstranitelná: V případě, že vadu lze odstranit, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu výrobku za stejný výrobek, nebo výměnu jeho součásti, pokud se vada týká jen této součásti. Neúměrnost posuzuje autorizované servisní středisko prodávajícího, a to formou písemného posouzení této vady. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.

Pokud kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě, nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, má právo na výměnu věci, nebo od smlouvy odstoupit (je třeba odeslat se zbožím formulář s odstoupením, naleznete jej níže).

Vada neodstranitelná: Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání výrobku jako věci bez vady, má kupující právo na výměnu věci, nebo může od smlouvy odstoupit (je třeba odeslat se zbožím formulář s odstoupením, naleznete jej níže). Jde-li o jiné vady a kupující nepožaduje výměnu výrobku má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci, nebo může od smlouvy odstoupit (je třeba odeslat se zbožím formulář s odstoupením, naleznete jej níže).

Na žádost kupujícího poskytne KinderBazar.cz zákazníkovi záruku písemnou formou (záruční list). Obsah záručního listu stanoví zákon. Umožňuje-li to povaha věci, je možné vydat kupujícímu místo záručního listu doklad o zakoupení věci obsahující náležitosti stanovené zákonem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

Zboží určené k dalšímu prodeji je možné zakoupit pouze pro podnikatele a živnostníky, kteří nejsou koncovými zákazníky. Odesláním objednávky potvrzujete, že vlastníte platný Živnostenský list.

Reklamaci uplatňuje kupující u prodávajícího. Reklamovat zboží může zákazník po dobu 2 let, počítaje dnem převzetí zboží.


Kupující je povinen odeslat zpět reklamované nebo vracené zboží v obalu, který odpovídá nárokům na přepravu, aby bylo řádně zajištěno před poškozením. Pokud tak kupující neučiní a zásilka bude v důsledku přepravy poškozena, bude vrácená platba snížena o odpovídající částku za nápravu škody na zboží.

Reklamované zboží zasílejte na adresu skladu tj. Nebanice 40, 35002 Cheb. Veškeré kontaktní údaje jsou nedílnou součásti Vydané faktury. Zboží posílejte doporučeně. V případě oprávněné reklamace Vám na základě potvrzení od přepravce (např.Česká pošta) vrátíme vynaložené finanční prostředky. Zásilky zaslané na dobírku odmítneme a vrátí se Vám zpět.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned po řádném předložení zboží k posouzení, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Dodavatel vyrozumí spotřebitele o vyřízení reklamace emailem a bez zbytečného odkladu odešle opravenou věc na adresu kupujícího.

Pokud si Kupující, který reklamuje zboží, zboží nepřevezme po vyřízení reklamace, tedy do 5 pracovních dnů od obdržení zprávy o vyřízení reklamace, nejpozději však 30 den od uplatnění reklamace dle tohoto reklamačního řádu, uplatní se přiměřeně ustanovení podle § 656 občanského zákoníku o nevyzvednutí věci z opravy pro spotřebitele, popř. ust. § 370 obchodního zákoníku o prodlení na straně věřitele (kupujícího) v návaznosti na ust. § 373 obchodního zákoníku o náhradě škody způsobené nevyzvednutím zboží z opravy pro podnikatele.

Pokud si kupující nevyzvedne reklamovanou věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měla být reklamace vyřízena, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění, a to ve výši 30,- Kč za každý započatý den prodlení.

Pokud si kupující nevyzvedne reklamovanou věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy byl povinen si ji vyzvednout (tedy do sedmi měsíců od uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace), má prodávající právo věc prodat. Je-li prodejci známa adresa kupujícího a jde-li o věc větší hodnoty (Věcí větší hodnoty je věc, jejíž cena ke dni uzavření smlouvy o opravě nebo úpravě věci přesahuje částku 3000 Kč dle nařízení vlády č. 258/1995 Sb.), je prodávající povinen o zamýšleném prodeji kupující předem vyrozumět a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k vyzvednutí věci.

Dojde-li k prodeji nevyzvednuté věci, vyplatí prodávající kupujícímu výtěžek prodeje po odečtení poplatku za uskladnění, nákladů prodeje a nákladů poštovného za nevyzvednuté či odmítnuté objednávky. Právo na výtěžek prodeje musí kupující uplatnit u prodávajícího.

Peníze za vrácené nebo reklamované zboží zasíláme výhradně převodem na účet. Číslo účtu prosím připište k vrácenému zboží. Bez písemného potvrzení čísla účtu nelze peníze zaslat.

 

Reklamační formulář:


 

SOUTĚŽ:

Pravidelně naše společnost KinderBazar.cz pořádá na sociální síti FaceBook soutěž buď o finanční poukázku na nákup našeho oblečení, nebo přímo určitého balíčku oblečení. Výherce vyhlašujeme poslední den v měsíci. Výherce se zavazuje poukázku využít vždy do 30 dní od přijetí poukázky ve stejné nebo vyšší hodnotě. Poukázka nelze vyplatit. V případě, že si výherce vybere zboží za vyšší hodnotu, než je hodnota poukázky, doplatí zbytek částky na náš bankovní účet, nebo dobírkou řidiči společnosti DPD. Na výhru se vztahuje reklamační řád. Zboží z výhry lze vrátit či vyměnit, ovšem vrací se pouze hodnota převyšující výhru. Například výhra činí 500,-Kč, výherce zakoupí oblečení v hodnotě 599,-Kč, vrací se tedy 99,-Kč.

Definice jakostí oblečení:
1) outlet - jde o oblečení nové s visačkami nebo visaček zbavené.
2) defect - jde o oblečení nové s visačkami, nebo visašek zbavené, ale poškozené.
3) cream - jde o oblečení nejvyšší jakosti použitého oblečení. Oblečení je použité a nějaké známky nošení nese. Jsou však minimální. Nebo jde o oblečení jen vyprané či nové.
4) 1. jakost - jde o oblečení nošené méně či více. Patří sem oblečení se žmolíčky, povolené švy, "vytahané" věci, flíčky i dírky. Oblečení nemoderní a podobně.
5) 2. jakost - jde o oblečení nošené hodně. Najdete tu oblečení děravé, flekaté, odřené, a podobně poničené. Oblečení nemoderní či retro.
6) 3. jakost - jde o oblečení zničené. Děravé, flekaté, bez zipů, knoflíků. Vhodné k opravě.
Veškeré oblečení je třeba vyprat, od 1. jakosti výš je to nutné u creamu hygienické.



PROVOZOVATEL:

KinderBazar.cz & TexStyle.cz (velkoobchod, maloobchod)
Marcela Farová
Nebanice 40
35002 Cheb



KONTAKT:
Mail: info@kinderbazar.cz

PROVOZNÍ DOBA OPERÁTORŮ:
Po-Ne-Sv: 09:00 -18:00 hod

Polední přestávka: 11:00 - 13:00 hod

Pracovní doba během měsíce července a srpna:

Po-Ne-Sv: 10:00 -16:00 hod

 

PROVOZNÍ DOBA SKLADU:

Po-St-Pá: 11:00 -14:00 hod, 15:00 - 18:00 hod

Út-Čt: 6:00 - 11:00, 12:00 - 14:00 hod

 

 

 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: